Скрипторий: Monster - alicorn (howl of the wild)
Назад к списку всех объектов Howl Of The WildКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАMonster - alicorn (howl of the wild)
Alicorn
Creature 15
Description
Alicorns are a creation of arcane intervention, a rare transformation that occurs when a unicorn is exposed to large sources of magic. Massive in size, their strong bodies are matched with two large wings on their back, a long spiraling horn, and a mane that continually ripples in an unseen wind.
Recall Knowledge - Beast ( Arcana, Nature): DC 39
Recall Knowledge - Fey ( Nature): DC 39
Unspecific Lore: DC 37
Specific Lore: DC 34
Recall Knowledge - Beast ( Arcana, Nature): DC 39
Recall Knowledge - Fey ( Nature): DC 39
Unspecific Lore: DC 37
Specific Lore: DC 34
Source Howl of the Wild
Perception +27; darkvision, scent (imprecise) 30 feet
Languages Common, Empyrean, Fey
Skills Acrobatics +27, Arcana +27, Athletics +27, Diplomacy +30, Stealth +25
Str +8, Dex +7, Con +4, Int +6, Wis +4, Cha +6
Wild Empathy The alicorn has an empathic connection to the creatures of the natural world that. The alicorn can use Diplomacy to Make an Impression on animals and to make very simple Requests of them.
AC 36; Fort +26, Ref +26, Will +29
HP 320; Immunities poison
Draw in Magic arcane, concentrate) Trigger A creature within 30 feet of the alicorn Casts a Spell; Effect The alicorn attempts to counteract the triggering spell (counteract modifier +28, counteract rank 8th). If successful, the alicorn can choose to gain the effects of the triggering spell as its sole target. (
Speed 40 feet, fly 80 feet
Melee holy, magical), Damage 4d10+10 piercing plus 2d6 spirit and ghost touch horn +29 [+24/+19] ( Melee holy, magical, reach 10 feet), Damage 4d6+10 piercing plus 2d6 spirit and ghost touch hoof +29 [+24/+19] ( Melee agile, magical, reach 10 feet), Damage 4d8+10 bludgeoning and ghost touch Arcane Innate Spells DC 36; 8th wing +29 [+25/+21] ( wall of force; 6th telepathy; 5th banishment; 1st gentle landing (at will); Cantrips (8th) light
Aerial Attack Flies and Strikes twice with their wings at any points during their movement. Each attack counts toward the alicorn's multiple attack penalty, but the penalty doesn't increase until after they make all the attacks. The alicorn Beam of Light arcane, concentrate, fire, holy, light) The alicorn harnesses a powerful burning ray of light from their horn. Creatures in a 120-foot line take 16d6 fire damage (DC 36 basic Fortitude save). An unholy creature in the area takes an additional 8d6 spirit damage. If the light passes through an area of magical darkness or targets a creature affected by magical darkness, the beam attempts to counteract the darkness (counteract modifier +28, counteract rank 8th). The alicorn can't use its Beam of Light again for 1d4 rounds. ( Ghost Touch An alicorn's Strikes have the effects of a ghost touch property rune.
Perception +27; darkvision, scent (imprecise) 30 feet
Languages Common, Empyrean, Fey
Skills Acrobatics +27, Arcana +27, Athletics +27, Diplomacy +30, Stealth +25
Str +8, Dex +7, Con +4, Int +6, Wis +4, Cha +6
Wild Empathy The alicorn has an empathic connection to the creatures of the natural world that. The alicorn can use Diplomacy to Make an Impression on animals and to make very simple Requests of them.
AC 36; Fort +26, Ref +26, Will +29
HP 320; Immunities poison
Draw in Magic arcane, concentrate) Trigger A creature within 30 feet of the alicorn Casts a Spell; Effect The alicorn attempts to counteract the triggering spell (counteract modifier +28, counteract rank 8th). If successful, the alicorn can choose to gain the effects of the triggering spell as its sole target. (
Speed 40 feet, fly 80 feet
Melee holy, magical), Damage 4d10+10 piercing plus 2d6 spirit and ghost touch horn +29 [+24/+19] ( Melee holy, magical, reach 10 feet), Damage 4d6+10 piercing plus 2d6 spirit and ghost touch hoof +29 [+24/+19] ( Melee agile, magical, reach 10 feet), Damage 4d8+10 bludgeoning and ghost touch Arcane Innate Spells DC 36; 8th wing +29 [+25/+21] ( wall of force; 6th telepathy; 5th banishment; 1st gentle landing (at will); Cantrips (8th) light
Aerial Attack Flies and Strikes twice with their wings at any points during their movement. Each attack counts toward the alicorn's multiple attack penalty, but the penalty doesn't increase until after they make all the attacks. The alicorn Beam of Light arcane, concentrate, fire, holy, light) The alicorn harnesses a powerful burning ray of light from their horn. Creatures in a 120-foot line take 16d6 fire damage (DC 36 basic Fortitude save). An unholy creature in the area takes an additional 8d6 spirit damage. If the light passes through an area of magical darkness or targets a creature affected by magical darkness, the beam attempts to counteract the darkness (counteract modifier +28, counteract rank 8th). The alicorn can't use its Beam of Light again for 1d4 rounds. ( Ghost Touch An alicorn's Strikes have the effects of a ghost touch property rune.